Monday, October 18, 2010

~TRANSFORMASI~


TRANSFORMASI adalah perubahan
Transformasi tu mmg bende baik..
tp transformasi ke benda2 baik laa..
jgan plak tranformasi dri baik jadi jahat plak..tu kes naye...huhu

sebenarny x de pape yg hebat pun dlam transformasi ak ni..
transformasi ni hanya laa ap bende yg berubah dlm hidup ak nih..

FIRST2 transformasi dlam hidup ak ialah
dlu diploma skrg dh degree..
so mcm2 laa bertransform dr kwn2,ke situasi n mcm2 lagi..
so sepanjang Degree ni..mcm2 brg2 ak bertukar...
dlu pakai moto biase je wave 100..skrg LC 135..so sedap skit laa bwk balik Kg n g klas..
tp g klas lmbat cam biase gak...huhu...

SECOND plak my handphone..dlu pakai nokia
6600(sabun)..skrg da SE vivaz..

* My handphone baru..huhu...tp handphone lame tetap dihati..da lama my sabun berjasa kt ak..
dri form 5 lg..kira2 4 thun gak laa usia handphone ak ni..yg penting ak x nk jual enset nih..
sbb this is my first handphone..ad sentimental value tuh..syg giler..huhu..
nk bg anak2 cucu pakai plak nnt..huhu

and THIRD..maybe my laptop plak bertransformasi..sbb laptop ak dh meninggal dunia
tunggu mase je nk tukar baru..ssh giler x de laptop ni..ni pun pinjam my sis punya
laptop..bleh gak laa menaip ini punya entri n menyiapkan assigment yg
tgh melambak tuh...

Harap2 byak lg transformasi dlam hidup ak ni..
transformasi ke arah yg lebih baik harapnya....
So sma2 laa kite trnsformkan diri ke arah yg lebih baik hendakny...huhu

Salam 1 Malaysia...

2 org duk mengata..:

sweetie2010.blogspot said...

Transformasi dari segi akademik lepas diploma, degree, master, Phd, tu la nanti akak Sweetie jumpa leh panggil Dr...tak gitu Amir.

Moga transformasi kita dalam ibadah juga bertambah2 canggih dan mantap.

aMir HuZZ said...

insyallah kak...sama2 bertranformasi ke arah yg lebih baik...huhu