Sunday, May 2, 2010

Kajian Menarik terbaru....lelaki vs perempuan

Lelaki:
1. Pandu ke bank, parking dan berjalan ke mesin ATM
2. Masukkan card
3. Tekan number PIN dan jumlah yang dikehendaki
4. Ambil duit, card dan receipt



Wanita:
1. Pandu ke bank
2. Matikan enjin kereta
3. Perhatikan makeup di muka melalui cermin pemandu
4. Semburkan minyak wangi
5. Sikat rambut dan berjalan ke mesin ATM
6. Mencari Kad ATM di dalam beg tangan
7. Masukkan kad ATM
8. Mencari nombor PIN ATm dekat celah penyepit rambut dalam beg tangan
9. Tekan nombor PIN
10. Membaca arahan ATM selama hampir 2 minit
11. Tekan "Batal"
12. Tekan sekali lagi nombor PIN
13. Tekan "Batal" sekali lagi
14. Telefon suami atau pakwe untuk bertanya nombor PIN yang betul
15. Tekan nombor PIN yang betul dan periksa baki duit yang tinggal
16. Masukkan jumlah yang dikehendaki
17. Tekan "Salah"
18. Masukkan jumlah yang agak besar
19. Tekan "Salah" sekali lagi
20. Masukkan jumlah yang lagi besar
21. Keluarkan dan amik duit dari mesin ATM
22. Masuk ke dalam kereta
23. Periksa makeup di muka sekali lagi
24. Mencari kunci kereta dalam beg tangan
25. Hidupkan enjin kereta
26. Jalankan kereta.
27. Berhenti tiba-tiba
28. Pergi balik ke mesin ATM
29. Ambil Kad yang tertinggal dan resit.
30. Masuk kembali ke kereta
31. Letakkan kad ATM di atas Dashboard
32. Buang resit atas jalan
33. Tengok dekat cermin pemandu
34. Perika makeup sekali lagi
35. Membetul-betulkan rambut
36. Masukkan gear kereta untuk reverse (undur)
37. Brake mengejut lagi
38. Masukkan gear kereta ke depan sebab tersilap tadi
39. Memandu lebih kurang 3 km
40. Baru teringat nak lepaskan hand brake..


ermm...haha...complicated life orang pompuan ni kan..
ni baru nak ambik duit kat ATM..lain -lain macam mane laa kan..so sama2 laa kite renungkan..huhu

5 org duk mengata..:

missjangwoo said...

pijo..sapa 40 bnde kene wat..aku dop gitu pn..

yua zawa said...

ak ikot cam hot laki ow.. hot prmpuan tuh remeh.. sial. ha9..
wei don 4get to folo me k..

regards,
Azza yg Comey

aMir HaFizul said...

liya; x smua pompuan camtu..tp kebnyakannya..haha

azza: nnt aku follow deh..sbor2..huhu

Pok Jad Pantai Barat said...

bolok, xsume mcm tu maaa..kalo epi budak kelas kite tu gane??..hahahha

aMir HaFizul said...

epi tuhh kire pompuan gok ke jad...tu spesies lain tuh..hahaha